Kevesen tudják, hogy Magyarországon és a világ más országaiban is, a lakosságnak csaknem a fele szemüveget, vagy kontaktlencsét hord. A szemüveg ezért életünk mindennapi része és gyakran, vagy szinte mindig az arcunkon van.







2019. szeptember 6., péntek

SILMO Bkk 2019 - 53 (Platinum)

SILMO Bkk 2019
Bangkoki optikai kiállítás 2019. június 5-6-7

10 nap Thaiföldön - 10 days in Thailand
Úton - On way
Platinum Fashion Mall - shopping center
Platinum Divat Üzletház - bevásárló központ

Egyik nap elmentem a Platinum bevásárló központba.
Platinum = Platina
Lásd még >>> Platinum Fashion Mall

Ez a bejegyzés a Platinum Fashion Mall-hoz vezető útról lesz szó

Gyorsvasúttal elmentem a Chit Lom állomásig (egy átszállással)


Innentől gyalog mentem  - Ami nagyon érdekes volt.
Attól a pillanattól hogy kiléptem a gyorsvasútból a Chit Lom állomáson, egészen addig amíg beléptem a Platinum Fashion Mall bevásárlóközpontba nem voltam a földön, nem voltam ott, azon a szinten ahol az autók járnak.
Végig az autók felett vezető sétáló utcán-folyosón sétáltam.

Az alábbi képek az oda vezető úton készültek









Megérkeztem az egyik bejárathoz, mely a fentebb említett sétáló-folyosóról nyílt.
A következő bejegyzésben a Platinum bevásárló központban készült képek lesznek.

Lásd még (2019) >>> SILMO Bkk 2019 - 1 (Első bejegyzés) 
Lásd még (2019) >>> SILMO Bkk 2019 - 48 (Úton)

Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 1 (Első bejegyzés) 
Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 6 (Siam)

Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 7 (Siam Center)  
Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 8 (Siam Paragon) 
Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 43 (The Mall)   
Lásd még (2018) >>> SILMO Bkk 2018 - 46 (Huamark)

Következő bejegyzésben a Platinum bevásárló központban készült képek lesznek.

Következő (SILMO Bkk 2019) bejegyzés >>> SILMO Bkk 2019 - 54 (Platinum)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése