Kevesen tudják, hogy Magyarországon és a világ más országaiban is, a lakosságnak csaknem a fele szemüveget, vagy kontaktlencsét hord. A szemüveg ezért életünk mindennapi része és gyakran, vagy szinte mindig az arcunkon van.







2018. augusztus 19., vasárnap

SILMO Bkk 2018 - 40 (Rizsfőző)

SILMO Bkk 2018
Bangkoki optikai kiállítás 2018. június 20-21-22

10 nap Thaiföldön - 10 days in Thailand
Rizsfőző - Rice cooker

Mint az előző postban írtam, hazafelé megálltunk egy halpiacon, majd egy Big C áruháznál.
Lásd még >>> SILMO Bkk 2018 - 39 (Hal piac)

Thaiföldön (és a legtöbb ázsiai országban) kenyeret, pékárút nem esznek.
Szinte mindent rizzsel esznek.

Megfigyeltem hogy Thaiföldön még az utcai árusoknál is finomabb rizst eszik az ember, mint sokszor itthon bárhol. (Bár az is tény, itthon is egyre jobb rizst lehet enni)

A Rizsfőző(m) ami nagyon tetszett
Első képet én fényképeztem az áruházban.
A második kép forrása egy Vietnami weboldal.



Típus : SHARP KS-ZT 18
Ára: 1.890 THB, azaz kb 16.000-17.000 Forint
A képen jól látható, három főző programja van
- Mixed rice - Vegyes rizs
  Glutinoud rice - Ragadós, ragacsos rizs
- Plain rice - Sima rizs
- Porridge - Zabkása
  Congee/Cake - (Cake = torta)

Érdekes hogy ezt a rizsfőzőt csak Thaiföldön és Vietnamban árulják, hozzák forgalomba.

Lásd még >>> SILMO Bkk 2018 - 1 (Első bejegyzés)

Egy szombati napon elindultam megnézni a hétvégi piacot 
A hétvégi piac bejárata előtt megláttam az egyik kedvenc Thai ételemet, nem tudtam ellen állni, ettem is egyet.
A Következő bejegyzés erről szól.

Következő (SILMO Bkk 2018) bejegyzés >>> SILMO Bkk 2018 -40 (Street food)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése