Kevesen tudják, hogy Magyarországon és a világ más országaiban is, a lakosságnak csaknem a fele szemüveget, vagy kontaktlencsét hord. A szemüveg ezért életünk mindennapi része és gyakran, vagy szinte mindig az arcunkon van.







2016. január 25., hétfő

Kína 2016 - 6 (Étterem)

Wenzhou 2016. január 7-15
Kicsi étterem - Small restaurant
Kifőzde - Eating house

Egyik este, egyedül beültem egy  kis étterembe, kifőzdébe



Majd megkérdeztem, tudnak e angolul "Do you speak English ?"
Nem tudtak, ami abban nyilvánult meg hogy kínaiul kezdet el beszélni.
Majd testbeszéddel jelezte, üljek le. Leültem és az alábbi étlapot találtam az asztalon.


Na, most vagyok kíváncsi ....... lol .......
Ki melyiket választotta volna.
Én ezt választottam.
Lásd következő kép.


Segítek, ez az étlapon az ötödik felülről - lol
Ez egy (valamilyen) kínai zöldséggel töltött tészta - nagyon finom volt, így még egyszer-kétszer vissza jöttem ide vacsorázni.

Lásd még (Kína 2016) >>> Kína 2016 - 5 (Étterem)

A következő (Kínáról szóló) bejegyzés több szemüveg bemutatóteremről fog szólni :-)

Lásd még (Kína 2016) >>> Kína 2016 - 7 (Bemutatóterem) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése